Váš nákupní košík

Doprava zboží

Dobrý den vážení zákazníci,
většinu výrobků Vám doručíme v režimu DOPRAVY ZDARMA.
Cena dopravy konkrétního výrobku se však zobrazuje vždy po vhození zboží do košíku, a to dle aktuálně probíhající akce nebo dle rozměru a hmotnosti. Využívejte proto pro kontrolu cenové nabídky přehlednou rekapitulací objednávky v košíku.

Odvoz starého spotřebiče (pračka, sušička, myčka, lednice, sporák, trouba)

 379,- Kč

Doručení s dopomocí do patra (asistence příjemce)

 249,- Kč

Zprovoznění travní sekačky

149,- Kč

 

 

    

KOMFORTNÍ DORUČENÍ SEKAČKY NA TRÁVU/TRAKTORU
Výrobek je od nás dodán plně zkompletovaný a vyzkoušený. PHM je doplněno pouze minimální množství nutné pro odzkoušení (bezpečností důvody). V našem skladu nebo na prodejně doplníme doporučený olej, případně dobijeme baterii, zkompletujeme stroj a odzkoušíme. Následně jej opětovně vložíme do přepravního obalu a doručíme k Vám. Předáme Vám tedy sekačku nebo traktor plně funkční a připravený k použití. Expedice většinou probíhá s drobným prodlením potřebným na kompletaci a odzkoušení. Po prvních 5-ti provozních hodinách je nutno olejovou náplň vyměnit (záběh). Informace o komfortním doručení musí být uvedena přímo u zboží. 
 
DOPRAVA ZDARMA
Pokud je uvedena u zboží akční doprava nebo doprava zdarma, tak se týká vždy jednoho konkrétního výrobku a nevztahuje se na více položek vložených do košíku. K výše uvedeným částkám je v případě dobírky připočtena částka 39,- Kč.
Profi spotřebiče (chladící vitríny, atd. )
V případě požadavku na dodatečné služby bude účtováno přepravné dle ceníku a doprava zdarma neplatí. Doprava zdarma je poskytována pouze v režimu standardního doručení bez doplňkových služeb. Pokud nabízíme dopravu zdarma, musí tak být uvedeno v popisu výrobku nebo Vám nabídnuta služba v košíku.


SVOZ ZE SKLADU NA PRODEJNU TÁBOR
Co služba obsahuje?
- doručení na prodejnu a vyzvednutí v pracovní dny mezi 8-17hod
- jakmile zboží doručíme na prodejnu zašleme avizaci (sklad mimo prodejnu)
- jedná se o zásilky do 200kg (traktor je možno vyzvednout ve skladu u Tábora)
- zboží je možno samozřejmě na prodejně rozbalit a zkontrolovat
- výrobky na prodejně neuvádíme do provozu, děkujeme za pochopení
Platba platební kartou není na prodejně možná.
Adresa prodejny elektro a hobby Tábor:
Bílkova 2939, 39002 Tábor
 

 
DORUČENÍ DROBNÝCH ZÁSILEK DO 20KG
Co služba obsahuje?
- doručení jednokusové zásilky nebo více drobných položek, které lze zabalit do jednoho balíku
- rozvoz v pracovní dny mezi 8-17hod (domluvený den)
- řidič/kurýr avizuje telefonicky doručení
- při nezastižení adresáta se opakovaně doručuje následující den
- při nezastižení je možno následující den změnit adresu
- součet položek v zásilce nesmí překročit hmotnost do 25kg
Ostatní informace:
Nelze tímto způsobem zaslat (neodpovídají rozměry) a je nutno zvolit dopravu nad 29Kg u následujícího zboží.
- zahradní sety a rotační sekačky
- trouby, myčky, sporáky, ohřívače vody nad 15litrů
- odsavače a digestoře komínové – ostrůvkové
- jakékoliv kuchyňské dřezy (riziko poškození)
STANDARDNÍ DOPRAVA ZBOŽÍ NAD 20KG
Co služba obsahuje:
- dopravu jedno nebo vícekusových zásilek nad 29kg (velká bílá,ohřívače,sekačky,..)
- termín doručení je domluven s rozvozovým depem přepravce
- rozvozový řidič avizuje telefonicky doručení
- samozřejmá možnost překontrolovat zásilku při převzetí
- rozvoz v pracovní dny mezi 8-16hod, jedním pracovníkem
- Vašeho nákupu si vážíme, a proto Vás vždy kontaktujeme telefonicky
Ostatní informace:
Řidič je vybaven odpovídající technikou pro složení zásilky z vozidla a následnou manipulací s ní po rovném podkladu. Zboží je doručeno jen za první uzamykatelné dveře (u vchodu do domu).
V případě odvozu starého spotřebiče je nutné výrobek odpojit od el.sítě a odpadu a připravit na místo vykládky nového výrobku. Lednici je nutné předat po odmražení vysušenou. Děkujeme za pochopení.

 
PODMÍNKY PŘEVZETÍ ZÁSILEK A REKLAMACE
Zboží je baleno do bezpečných obalů přímo u výrobce a některé kusy navíc balíme do dalšího obalu přímo v našem skladu.  Nicméně i přes to prosím věnujte pozornost následujícím sdělením. Děkujeme za pochopení.
1. Při převzetí zboží je nutné pečlivě zkontrolovat zásilku a převzít pouze pokud nejeví jakékoliv známky poškození (roztržený, promáčknutý obal,...). V opačném případě je nutno zásilku před řidičem nebo na prodejně rozbalit a zboží zkontrolovat zda není mechanicky poškozeno. Popis závady obalu napište do přepravního listu! Zkontrolujte i zboží pod fóliovým a kartonovým obalem. Pokud svým podpisem při převzetí zboží potvrdíte bezvadnou zásilku bude s největší pravděpodobností pozdější reklamace mechanického poškození vyřešena zamítnutím. 

Obal nevyhazujte do té doby než zboží zkontrolujete - bude sloužit jako důkaz pro výrobce, že nedošlo ke škodě při přepravě. Zároveň nás prosím neprodleně kontaktujte na tel. +420724520181 nebo reklamace(at)electrogarden.cz.
Solární kolektory
V případě doručení skleněných trubic pro solární kolektory je povinností kupujícího zkontrolovat obsah zásilky za účasti přepravce. Je nutné rozbalit jednotlivá balení a zkontrolovat nepoškozené skleněné trubice uvnitř. Za poškozenou trubici je považováno i extrémně černé zabervení konců trubice jenž signalizuje vyčerpaný vzduch. Pokud kupující převezme zásilku bez jakýchkoliv výhrad bude s největší pravděpodobností pozdější reklamace mechanického poškození vyřešena zamítnutím.
PROFI chlazení – GASTRO
Zboží doručujeme komfortní a spolehlivou přepravní společností, ale i přes to je nutné dodržet následující postup kontroly zásilky. Zboží pro podnikatelské účely (chlazení,..) nedoručujeme za první uzamykatelné dveře, ale pouze na místo zvolené v objednávce. 

Kupující je povinnen při převzetí zásilku zkontrolovat zda byla doručena v neporušeném obalu a nejeví známky poškození. Výrobek je kupující povinnen rozbalit za přítomnosti řidiče a zkontrolovat stav pod obalem. Jakékoliv známky poškození polystyrenů, kartonového obalu nebo poškozené krycí fólie musí být zapsány v přepravním listu. Výhodou je pořízení fotodokumentace při převzetí, pokud je poškozený pouze obal a výrobek je nepoškozen. 

Pokud však zjistíte jakékoliv poškození výrobku, zásilku nepřebírejte a do přepravního listu zapište "NEPŘEVZATO - POŠKOZENÉ ZBOŽÍ". Nepodepisujte přepravní list dokud zásilku pečlivě nezkontrolujete. Pokud zásilku převezmete a potvrdíte řidiči, že zásilka byla doručena bez jakýchkoliv výhrad bude pozdější reklamace z titulu poškození zboží při přepravě s největší pravděpodobností vyřešena zamítnutím. Děkujeme za pochopení.
2. Neprodleně po převzetí zboží je nutné provést prohlídku zboží a bez zbytečného odkladu (nejpozději do 2 dnů) oznámit zjevné vady výrobku v neporušeném obalu na e-mail: reklamace(at)electrogarden.cz. Obal nevyhazujte do té doby než zboží zkontrolujete - bude sloužit jako důkaz pro výrobce, že nedošlo ke škodě při přepravě.
3. Záruční list, pokud je součástí (značky Bosch, Siemens, Samsung, Philips záruční list nevystavují a postačuje daňový doklad) zašlete k potvrzení na naši adresu po vyzkoušení výrobku. Prodejní doklady jsou Vám zasílány v elektronické podobě obratem po vyskladnění zboží.

 




Copyright © 2005-2016, provozovatelem portálu ELECTRO GARDEN s.r.o. veškerá práva vyhrazena.
*Kontakt obchod elektro a hobby: Tábor, Bílkova 2939*

Máte dotaz, problém nebo potřebujete poradit?


KONTAKTUJTE NÁS
na tel. číslech
381 582 561
724 520 181


[Všechny kontakty zde]
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více informací
Rozumím.