Storno objednávky

Po odeslání Vaší objednávky je odeslán potvrzovací e-mail, který obsahuje veškeré informace o objednávce, a to včetně našeho bankovního spojení a variabilního symbolu/čísla objednávky. 
Jakmile objednávku zpracujeme (nejpozději následující pracovní den), tak Vás kontaktujeme a upřesníme podmínky dodání zboží. Pokud je termín dodání zásilky delší než obvykle, tak Vás o tom neprodleně informujeme a objednávku stornujeme. Nicméně v případě Vašeho trvajícího zájmu o zboží však objednávku necháme v řešení.

STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY ZE STRANY KUPUJÍCÍHO
Stornování objednávky bez úhrady souvisejících nákladů je možné do termínu potvrzení expedice zboží (e-mail, telefonát) nebo do následujícího pracovního dne, a to dle toho která situace nastane dříve. Stornování objednávky je nutno provést zasláním e-mailové zprávy, kdy v předmětu uvedete číslo objednávky a STORNO ("STORNO OBJEDNÁVKY č...."). Naše e-mailová adresa pro stornování je "dotazy @electrogarden.cz" 
Jakmile je započato s expedicí zboží není možno objednávku stornovat bez úhrady souvisejících nákladů. Zboží je totiž předáno přepravcům a prodávajícímu jsou fakturovány veškeré služby související s vyskladněním a dopravou zboží. Tyto náklady na služby je prodávající v případě pozdního temínu stornování objednávky (ze strany kupujícího) oprávněn v souladu s ustanovením zákona č.  89/2012 Sb., Občanský zákoník, požadovat následně i po kupujícím. Velmi děkujeme za pochopení a včasné informování v případě rušení objednávky.

Pokud byla vaše objednávky stornována a požadujete vymazat data z naší databáze, prosím zašlete požadavek na e-mailovou adresu "dotazy @electrogarden.cz" . Do předmětu uveďte "Výmaz dat z objednávky č..."

Přejeme Vám hezký den a ničím nerušené nakupování.